5 tényező, amire mindig ügyelj a Black Friday kampányodnál! A Black Friday nagyszerű lehetőséget nyújt webshopod bevételének növelésére, feltéve, ha okosan tervezed meg a kampányod. Partnerünk, a PriceKit segítségével összegyűjtöttük azokat a tényezőket, amire érdemes odafigyelni a Black Friday időszakában. 1. Ne hagyd figyelmen kívül a Black Friday-t A webáruházak többségének a gondosan megtervezett árakció […]

Újabb hasznos WooCommerce bővítmény Elérhetővé vált egy újabb bővítmény woocommerce webáruház tulajdonosok számára. A plugin azzal a céllal jött létre, hogy egybe foglalja az összes hazai futárcég csomagpontos szolgáltatását, ezzel egyszerűsítve a több csomagpontot alkalmazó cégek webáruházas megjelenítését. A bővítmény két verzióban használható, attól függően, hogy ingyenes vagy fizetős csomagot választunk. Nézzük mire is szolgál […]

Legjelentősebb 2021-es eredményeink és 2022-es terveink Szeretnénk az idei évben is bemutatni nektek az előző évünkben elért eredményeinket és a 2022-es évünk terveit. Óriási büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a 2020-as évben eltervezett célkitűzéseinket teljes mértékben sikerült túlszárnyalnunk. 2021-es évünk olyan mértékű növekedést hozott, mely minden korábbi álmunkat felülmúlta. 2020-as kezdésünkhöz képest mára már megnégyszereztük […]

Változnak az akciós árak megjelenítésére vonatkozó szabályok 2022. május 28-tól újabb webáruházakat is érintő változásokat vezetnek be. A módosítás a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díjának feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendeletet érinti. A változtatásra az uniós jognak való megfelelés érdekében volt szükség. A Bizottság megállapította: az uniós […]

Eladásösztönző blogbejegyzés típusok Blogbejegyzések írása sokak számára ijesztő feladatot jelent, pedig a megfelelő eszközök alkalmazásával mindenki számára megvalósítható feladat lehet. Miért is előnyös a különböző bejegyzések megírása? SEO és a folyamatos tartalomgyártás mellett kiváló forrásai lehetnek a különböző termék linkeknek is, így hatékonyan fokozható velük a termékeladás. Természetesen nem mindegy, hogy miről is szól egy […]

Webáruház leállításának lehetőségei rövidebb időszakokra Egyre több esetben merül fel a kérdés különböző fórumokon, hogy milyen lehetőségei vannak egy webshop tulajdonosnak, ha be szeretné „zárni” webáruházát pár napra. Mindezt olyan formában, hogy SEO szempontból ne járjon komolyabb következményekkel. Az oldal működésének leállítására több okból is szükség lehet. Ilyen például szerver, egyéb karbantartási munkálatok vagy weboldal […]

Webáruházas értékesítés Szlovákiában Cikkünk eddigi részében igyekeztünk általánosságban összefoglalni a külföld felé való nyitás lehetőségeit, de szeretnénk kiemelni egy szomszédos országunkat, aki a közelsége miatt is elsődleges célpiaca lehet a külföldi értékesítésben gondolkozó webshop tulajdonosoknak. Ahogyan már korábban is említettük, Szlovákiát szeretnénk nektek részletesebben bemutatni, a feléjük való nyitás lehetőségeit felvázolni. Olyan országról beszélünk, ahol […]

Értékesítési lehetőségek EU országaiban nagyobb anyagi befektetés nélkül   Külföld felé való nyitás lehetőségeként nem csak saját webáruházas értékesítésre gondolhatunk, hanem vannak különböző ingyenes vagy minimális anyagi befektetéssel indítható értékesítési lehetőségek is. Ezeket a lehetőségeket igyekszünk összegyűjteni nektek.   Ingyenes lehetőségek külföldi értékesítésre   Legegyszerűbb és talán legnépszerűbb megoldás a közösségi oldalas boltok létrehozása. Facebook […]

Webáruházban megjelenített tartalmak (BLOGUNK 1. RÉSZÉT IDE KATTINTVA ÉRED EL) Piackutatás alapján eldöntötted, mely ország felé szeretnél nyitni, esetlegesen az is véglegesítésre került, hogy mely termékeddel, termékeiddel lenne érdemes elindulni a külföldi piacon. Ezeket követően jöhetnek a tartalmi követelmények. Webáruház tartalmi feltöltése egy elég átfogó feladat, amennyiben ezt hatékonyan szeretnéd csinálni. Nézzük azt a verziót […]

Az e-kereskedelem az egyik legjobban jövedelmező vállalkozási ötlet volt már 2021-ben is. Az egész világon folyamatosan nő a webáruházak száma. A mai világban már elképzelhetetlen, hogy ne létezzünk az interneten, ha valamit el akarunk adni. A korona vírus hatására ez a folyamat még fokozatosabban nő. A föld lakosságának több mint a negyede, közel 2,5 milliárd […]