Mit is kell tartalmazzon egy jó termékleírás? Milyen fontos elemei vannak, amelyeket érdemes belefogalmazni a szövegbe? Alábbi cikkünkben összefoglaljuk, hogy mitől lesz jó egy termékleírás, miket kell tartalmazzon ahhoz, hogy fokozzuk a termékek eladását. Alapvető, hogy egy termékleírásnak tartalmaznia kell minden fontos információt, ami elmondható az adott termékről. A leírásban ki kell emelnünk a fontosabb […]

Facebook ingyenes lehetőséget kínál, mellyel vásárlásra ösztönözheted a Facebook és Instagram felületedre látogatókat. Esetleg már hallottál a Facebook Boltról, de még nem vágtál bele? Bővítsd webáruházad egy Facebook bolttal vagy indíts egyet webáruház megléte nélkül. A shop létrehozása egyszerűbb, mint gondolnád, pár lépésben létre is hozható. Induláshoz nem lesz másra szükséged, mint egy Facebook fiókra […]

Amennyiben a TikTok-ra gondoltál, akkor a sejtésed beigazolódott. Manapság már nem telhet el úgy nap, hogy ne hallanánk a TikTok-ról. A tévében, a rádióban és a közösségi médiában is egyre gyakrabban kerül szóba, illetve sok esetben vita tárgyává is válik. Mi is az a TikTok? Egy kínai videómegosztó közösségi hálózati szolgáltatás, ahova bárki feltölthet rövid […]

Minden webáruház tulajdonos számára az egyik legfontosabb analitikai eszköz a Google Analytics. Ennek a segítségével rengeteg hasznos információt megtudhatunk egy adott oldal látogatóiról. Miért is szükséges ez? Ahhoz, hogy optimalizálni tudd a honlapodat és a marketing tevékenységeidet, tudnod kell, hogy melyik tevékenység hány látogatót hozott korábban a honlapodra. A Google Analytics megmutatja neked, hogy honnan […]

Napjaink nélkülözhetetlen eszköze a weboldalak világában a keresőoptimalizálás (SEO). SEO az angol Search Engine Optimization szóból eredő rövidítés. Már minden webáruház tulajdonosnak találkoznia kellett ezzel a kifejezéssel, de azok számára, akik esetleg mégsem, nézzük, mit takar ez a gyakorlatban. A keresőoptimalizálás lényege, hogy a weboldalad bizonyos szavakra, kifejezésekre a keresők találati listáin minél előrébb, optimális […]

Webshoptulajdonosnak lenni hihetetlenül sokszínű tudást és képességeket igénylő feladat és mindennap újabbnál újabb kihívásokra kell jól és gyorsan reagálni. Az online marketing stratégiáktól kezdve, az üzleti modellen át mindent át kell látni és vagy saját magadnak megtanulni, vagy a megfelelő szakembereket megbízni és kiszervezni nekik a munkát.  A következő listánkat elolvasva felkészítünk, ha már te […]

Nem titok, hogy bár a 2018-as és a 2019-es év is olyan növekedést hozott már számunkra, amit a cég megalapításakor még csak remélni sem mertünk, a 2020-as év ezeket a növekedési ütemeket messze túlszárnyalta. Bár cégünk az indulás óta töretlenül növekszik, most, hogy már kezünkben vannak a 2020-as számaink, büszkén jelenthetjük ki, hogy a 2020-as […]

Először is gratulálunk! A feladat első részén túl vagy és sikeresed elindítottad a webshopodat, ez pedig nagy teljesítmény. Feltöltötted a termékeidet, leellenőrizted a rendelési folyamatodat és készen állsz a rendelések érkezésére. Azonban itt megakadtál és nem tudod hogyan tovább? Ne aggódj, szinte minden új webshop tulajdonos szembesül ezzel a problémával, éppen ezért legújabb cikkünkben 10+1 […]

Végre eljött minden webshoptulajdonos kedvenc időszaka, a Black Friday akciók és az ünnepi időszak. Ilyenkor a vásárlóknak megsokszorozódik a vásárlási kedvük, és sokkal nyitottabbak lesznek a kedvező ajánlatokra, kedvezményekre és az új termékekre. Kis-, és középméretű webshoptulajdonosként is ajánlatos részt venni ezekben a promóciókban, és marketing kampányokban, hiszen ilyenkor esélyed van érdeklődőket szerezni, a vásárlói […]

Az utóbbi hónapokban mi is sokat írtunk arról, hogy milyen mértékben lendült fel az e-kereskedelmi piac a vírus hatására. A GKI Digital riportja szerint, több, mint 50 ezer új vásárló jelent meg a magyar e-kereskedelmi piacon, így az online vásárlók száma már eléri a 3,35 millió főt. Éppen emiatt mi is tapasztaltuk, hogy sok vállalkozó […]